Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sprawy przyjmowane są w formie ustnej, w tym drogą telefoniczną oraz pisemnej, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Każda sprawa rozpatrywana jest i rozwiązywana bez zbędnej zwłoki.

Sprawy w zależności od stopnia trudności załatwiane są natychmiast lub w terminie do 14 dni, jeżeli ich załatwienie wymaga wyjaśnienia dodatkowych okoliczności. Pisemne odpowiedzi przesyłane są do klienta.

Zgodnie z obowiązującym w Przedsiębiorstwie Transportowym NECKO Sp. z o.o. obiegiem korespondencji każde pismo wpływające jest rejestrowane w rejestrze sekretariatu i przekazywane do Zarządu, które przesyła je do kierownika odpowiedniego zakładu przedsiębiorstwa. Sprawy będące w kompetencji odnośnego zakładu są załatwiane na bieżąco w kolejności wpływu, informację o stanie załatwienia sprawy można uzyskać u kierownika zakładu telefonicznie lub pocztą elektroniczną.